Tuesday, February 24, 2009

Pertunangan Fie dan Wanie

Assalamualaikum...pada 22 Februari 2009 aku sudahpun menjadi tunang kepada Nurhazwanie bt Ahmad..alhamdulillah, Majlis dijalankan dengan sederhana tapi meriah..cuak tgk org ramai sangat aku haritu..entahlah macam2 ada, gabbbraaa, takut tp aku buat cooollll jer..huhu. aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan2 aku yang di KKTM Kuantan yang sama2 datang pada majlis haritu..Mat yie, zaidi, hafiz dan pend..yang banyak bagi comitmen ofcoz lah family akukan..jiran2 aku mmg best giler..dornglah yang jadi group rombongan blah aku..kat 12 bijik keta gak masuk keta aku..ramai gaklah dari pihak aku..oklah, alhamdulillah semuanya selesai dan berjalan lancar majlis pertunangan aku dan wanie..huhu, dah besor da aku upenyer..dah jadi tunangan org da pun..alhamdullillah..kawan2 lenggong, adik2 disana mmg still ingat lagik aku..drong still contact n wish aku bertunang..alhamdullillah..aku kenang jasa korang samapai mati lah beb..korang mmg best..nie aku masukkan skit pict aku tunang..aku banyak tak edit lagik..kerja banyak la bro..poningggg...k lah..

No comments: